Gelijkgestemden over traag vervoer
De Afikim Breeze, Lada of Roll Royce

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Brommobiel-Scootmobiel // Afikim
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
rogier
Site Admin


Geregistreerd op: 19 Nov 2009
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: 19-11-2009 21:52:37    Onderwerp: De Afikim Breeze, Lada of Roll Royce Reageren met citaat
De breeze Afikim, een doorgeverfde mobielscoot als de Roll's Royce onder deze mindervalidenscoot's is ietsje te hoog van de plank gegrepen.
Dan is pakweg een Invacare, freerider, Solo of Sterling, om er maar enkele te noemen zeker van een evenwaardige of zelfs meerdere kwaliteit.
Ik kreeg foto's die van een breeze afkomstig zijn, genomen op een 18 maand oud, dus nog geen twee jaar oud, waarvan de baterijen aan vervanging toe zijn.
Ook de zetel die overigens lekker zit, kan na die korte tijd niet de winnaars pluim van kwaliteit op zijn hoed steken.
Zelfs de wielen, ooit eens mooi evenwijdig uitstekend aan beide zijden, zijn stilaan op zijn geheel opgeschoven naar de rechterzijde. Dit kan je mooi zien aan de foto's hieronder.
Ik had een gespek met een bezitter van een goedkope koreaanse scoot, die er nu al 6 jaar mee rondtuft, en die toont geen enkele vorm van verval.
Zou "goedkoop is duurkoop" toch niet altijd gelden...



Hierboven, de doorgezakte zetel
en onder de wegschuivende wielen met motor

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Johanna



Geregistreerd op: 27 Jun 2010
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 27-06-2010 23:44:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Bedankt voor de informatie. Ik denk dat "goedkoop is duurkoop" inderdaad niet altijd geldt voor scootmobielen. Ikzelf heb een scootmobiel van een onbekend merk en rijdt nog prima! Ik heb dan wel naast deze scootmobiel een opvouwbare scootmobiel, die gebruik ik met name voor uitstapjes (kan gemakkelijk mee in de kofferbak van mijn auto). Doordat ik naast mijn gewone scootmobiel een opvouwbare scootmobiel heb wordt mijn normale scootmobiel wellicht minder zwaar belast. Een site met handige informatie over opvouwbare scootmobielen is opvouwbare scootmobiel .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Brommobiel-Scootmobiel // Afikim Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum