Gelijkgestemden over traag vervoer
Opvouwbare scootmobiel kopen

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Brommobiel-Scootmobiel // Andere merken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Eveliene



Geregistreerd op: 09 Feb 2011
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 09-02-2011 11:08:31    Onderwerp: Opvouwbare scootmobiel kopen Reageren met citaat
Hallo iedereen! Ik zit na te denken over het aanschaffen van een opvouwbare scootmobiel als aanvulling op m'n standaard scootmobiel. Nu vroeg ik mij af of jullie nog tips voor mij hebben, welke merken te mijden en welke aan te raden zijn. Ik had op dezeopvouwbare scootmobiel website al wat tips gelezen, maar wil graag wat weten van andere gebruikers.

Bedankt,

Eveliene
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Hansie10



Geregistreerd op: 25 Mei 2011
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 25-05-2011 07:21:36    Onderwerp: Waar een opvouwbare scootmobiel kopen. Reageren met citaat
Ik heb zelf ook een opvouwbare scootmobiel, deze heb ik al 2 jaar in bezit en ben er erg tevreden mee. Deze opvouwbare scootmobiel komt bij http://www.practicomfort.nl/ vandaan. Deze leverancier heeft goeie service naar mijn mening. Je moet natuurlijk zelf weten waar u uw geld gaat besteden, er zijn vast ook wel andere goede leveranciers.
Groeten Hans Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Brommobiel-Scootmobiel // Andere merken Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum